BŪTIS: VILNIAUS APSKRITIES / ELEKTRĖNŲ KRAŠTO AKTUALIJOS
623/774
DIRST: APIE KONTAKTUS
Informacijos šaltinis:
Portale paskelbta: 2021 – 09 – 27
Aktuali šaltinio informacinė medžiaga:
Nuo rugsėjo 13-osios kontaktiniu būdu aptarnausime tik turinčius Galimybių pasą
2021-09-15
Nuo š. m. rugsėjo 13-os dienos bendrovė klientus/paslaugų vartotojus kontaktiniu būdu aptarnaus tik su Galimybių pasu (Galimybių pasus reikia turėti išmaniajame telefone arba atspausdintą jo versiją). Klientai/ paslaugų vartotojai neturintys Galimybių paso bus aptarnaujami nuotoliniu būdu (telefonu, elektroniniu paštu) išskyrus paslaugas bei darbus, kurių dėl jų specifikos neįmanoma suteikti/atlikti nuotoliniu būdu:
# avariniai darbai (trūkus vandentiekio, nuotekų ar šilumos vamzdynui, užsikišus
lietvamzdžiams ir pan.);
# avarinės būklės vamzdyno keitimas;
# vandens apskaitos prietaisų keitimas, plombavimas, patikra;
# darbai, atliekami daugiabučių gyvenamųjų namų bendro naudojimo patalpose (laiptinėse,rūsiuose) bei išorėje;
# laiptinių valymas;
# administruojamų daugiabučių gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų
# susirinkimų organizavimas bei vykdymas.