Poilsiavome Turkijoje

viešbutis ir baseinas

Balandžio 25 – 30 d. kartu su atostogaujančiu sūnumi Tomu poilsiavome Turkijoje. Grįžome gegužės 1 – ją.

Iš Vilniaus oro uosto išskridome 2017 – 04 – 25 ankstyvąjį rytą (5.30 val.), o po 2.40 val. jau buvome saulėtame Antalijos regione. Iki Kemal Bay viešbučio važiavome ilgokai. Tačiau pro autobuso langą besigrožint svečios šalies puikiais peizažais laikas neprailgo.

Kai nuvykome, sužinojome, kad kambarys mums dar neparuoštas, tad po vidurdienio (12.30 val.) nuėjome pietauti. Vėliau gavome dvivietę gyvenamąją patalpą. Nors buvome pavargę, įvairias vandens teikiamais malonumais dar pasinaudojome, o tada nuskubėjome numigti.

Ir kitomis dienomis 24 – 27° C temperatūra lepinęs oras buvo puikus. Žinoma, vyraujant tokioms pasakiškoms sąlygoms laiką leidome aktyviai: pliuškenomės baseine ir maudėmės jūroje, grožėjomės supančiomis nuostabiomis gamtos grožybėmis, jas įsiamžinome (nufotografavome). Bevalgant susipažinome su maloniu jaunu oficiantu turku, kuris mus visą viešbutyje buvimo laiką maloniai aptarnavo. Beje, skanaus maisto pavalgėme apsčiai – nuo pasirinkimo net akys raibo…

Tuo poilsiavimo laikotarpiu TEZ TOUR turistinės agentūros atstovai mane ir sūnų nuvežė pasižvalgyti po Antalijos miestą.

Namo grįžome su įsimintinais įspūdžiais….gražus vaizdelis