Ir antrąkart Naujuosius metus sutikau Varšuvoje

Romualdas Černeckis

Anksčiau tinklalapyje www.dirst.lt rašiau, kaip pernai Naujuosius metus sutikau Lenkijos sostinėje Varšuvoje kartu su grupe keliautojų elektrėniškių, vilniškių, kauniškių bei alytiškių. Šįmet tą kelionę pakartojau. Tai nebuvo visiškai analogiška išvyka. Antai važiavau kartu su sūnumi Tomu. Patiko savo darbą išmananti šauni, jaunų bei senesnių interesus sugebėjusi apjungti ekskursijos vadovė Ona Stašaitienė.

Dabartinį Naujųjų metų sutikimą surengė kelionių organizatorius „Eura Travel“. Įdomiausia tai, kad gruodžio 31 – ją pakartojau ankstesnįjį įžymių istorinių vietų Varšuvoje maršrutą, jog gyvenau tame pačiame pernykščiame viešbutyje.

Ir šįsyk vaikščiodami po žieminę lenkų sostinę. pasigrožėjome Karaliaus rūmais, pasidomėjo paminklu Karaliui Žygimantui III Vazai, Turgaus aikšte su buvusiais pirklių rūmais, Šv. Jono Krikštytojo katedra, vienu seniausiu senamiesčio kelių – karališkuoju traktu, nuo kurio atsiveria vaizdas į puikius Prezidentūros, Universiteto, Mokslo akademijos rūmus, kur stovi paminklai Adomui Mickevičiui, Juozapui Poniatovskiui, Mikalojui Kopernikui, kur įsikūrusi Šv. Kryžiaus bažnyčia (ten ilsisi vieno žymiausių lenkų kompozitorių Frederiko Šopeno širdis), susitikome su gausybe besilinksminančių žmonių.

Prieš vidurnaktį mūsų grupė šventiškai papuoštame senamiestyje stebėjo koncertą, o 24 val. ir kiek vėliau puikius įvairiaspalvius fejerverkus.

Tą vakarą maloniai nuteikė gidė O. Stašaitienė, pranešusi, jog kelionių agentūra visus apdovanojanti taure šampano, saldumynais be kalendoriais (porai po vieną).

2018 – jų sausio 1 d. ryte papusryčiavę, nuvykome į Mikalaikos gyvenvietėje (Mozūrijos kraštas) veikiantį vandens parką „Tropicana“, kur pasinaudojome įvairiais vandens teiktais malonumais.

Namo grįžome vėlai naktį.